Hoțul de lăptic.

Ham ham !

Astăzi am furat lăptic şi... am fost prins în fapt: (

Îmi vedeam eu de "treaba mea" prin bucătărie. Mă jucam cu a mea codiţa, o fugăream. Cum mă jucam eu aşa... am găsit în bol puţin lăptic. Nu am rezistat tentaţiei şi m-am pus pe limbărit.

 Şi cum păpăceam eu acolo de zor... ce să vezi? Am fost prins în fapt. Bineînţeles că am făcut o fătuca de copil mic şi nevinovat. Eu? Eu? Nu ! Nu nu ! Daaaar... uitasem un mic amănunt: (. Lăpticul de pe botic mă dădea de gol. Am încercat să fug însă am fost găsit după urmele care le lăsăm pe jos în fuga mea să mă ascund.



Şiiiiii când am fost prins... ce crezi că am făcut? Am ripostat ! Am lătrat şiii... am sărit la bătaie: D Uite dovadă:



Şi uite aşa am scăpat eu nepedepsit după ce am furat lăptic.

Tot nepedepsit am scăpat şi ieri. Ce-am făcut? Poi.. când mami şi tati s-au întors de la muncă... au găsit asta:



Sper că se observă că tot eu sunt cel care se simte deranjat, nu? Eram încruntat pentru că m-au întrerupt de la distrugerea păturicii pe care cică ar fi trebuit doar să fac pipi şi nu să o şi atac. Eh... ea a sărit prima la bătaie ! Ham-Pa !

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire