Salt măreț !

Ham Ham !

Trebuie să spun că am crescut Maaaare ! Mă uitam zilele trecute împreună cu mami şi tati la filmările de când eram mic şi toţi 3 am realizat că acum sunt dublu ca mărime şi triplu la obrăznicie:)))). Glumesc.

Sunt un căţel normal, chiar foarte special şi foarte cuminte. Ştiu să-mi transmit foarte bine gândurile şi să comunic cu cei mari. Sunt foarte iubit, răsfăţat şi mereu în centrul atenţiei. Ieri seară i-am surprins pe mami şi tati. În mod plăcut, bineînţeles.


Şti sentimentul ăla când un copil mic face singur primii paşi? Bucuria şi dragostea aia am simţit-o aseară pe chipul celor care mă consideră, puiul lor mic şi scump". Într-o repriză de joacă cu tati am făcut saltul ce m-a dus mai sus spre "maturitate". Tati a aruncat jucăria pe canapea. Cutia nu mai era acolo, la locul ei, de unde să pot să urc uşor pe canapea din 2 salturi. În secunda respectivă nu am realizat că ceva lipseşte şi mi-am făcut avânt să iau jucăria. Prima încercare nu a dat roade. Pentru că sunt încăpăţânat am încercat să sar şi a 2-ua oară. Şi am reuşit ! Am urcat pe canalea fără cutie. Tati a rămas surprins şi a mai încercat să facă asta de vreo 4 ori şi în prezenţa lu' mami. Bineînţeles că mi-a reuşit din ce în ce mai bine. Şi uite aşa, amândoi au realizat că puiul lor a mai crescut şi în curând îşi va alege singurel locurile unde să stea fără să mai ceară ajutorul. I-am văzut foarte fericiţi şi în acelaşi timp îngrijoraţi că în curând voi atenta la lucrurile ce stau pe măsuţe, prin casă. Cred că mai e până atunci. Nu mult: D.



În dimineaţa asta, morocănos fiind, am avut o repriză de miorlăieli şi bocete. Motivul ? Necunoscut până acu câteva minute când mami mi-a verificat dinţişorii şi a observat că unul mic, mic, mic din fata lipseşte. Mi-a picat primul dinţişor: (((. Sper să ajungă cu bine la Căţeluşa Măseluţă şi să primesc un oscior diseară sub pătuţ, în locul dinţişorului.: D

Dacă pentru cel mai mic dinţişor îmi dă un oscior, pt cea mai mare măseluţă de-a mea, ce primesc? Un pui întreg? De abia aştept să văd.


Ham-Pa !

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire