Ham Ham de Crăciun

Cum vă pregătiți pentru sărbătorile de iarnă? Ce hăinuțe au pufoseniile voastre pentru sezonul rece? În ultima perioadă am fost foarte ocupați cu prietenii de pe Facebook, Google Plus, Twitter... etc. Suntem peste tot! 

Vrem să ne facem un nou Album cu poze de iarnă. Vrem poze cu toți Shihtzuneii îmbrăcați pentru sezonul acesta. Are o hăinuță nouă? Abia și-a scos din dulapior vechile hăinuțe pentru săniuș ? Sau doar vrei să ne arăți cât de mult îi place să se joace în zăpadă?
Trimite-ne poze pe shihtzuofficial@gmail.com

De 1 Decembrie am petrecut ca adevărați patrioți. Am purtat o hăinuță cu steagul... Angliei :))))




De asemenea, zilele acestea am împodobit brădulețul.


I-ai scris lui Moș Crăciun? Cățelul tău ce își dorește?  
Trimite-ne pe shihtzuofficial@gmail.com scrisoare ta, iar noi o trimitem Moșului. Poate anul acesta primești cel mai frumos cadou !



Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire