Ieșire cu surprize

Ham Ham !
Să-ți povestesc prima mea ieșire afară. Stăteam sâmbătă liniștit și păpam împreună cu frățiorii mei.


Eu sunt cel din castron. Am auzit că tratamentul cu lapte face bine la blănita.

Să revin la ieşirea din casă. Nu prea am văzut multe lucruri pentru că am fost puşi la căldurică şi întuneric. Parcă încerca stăpâna lu' mami să ne ascundă de aer. Sâmbătă am fost dus într-un loc nou. Nu am recunoscut mirosul. Era o sală înaltă, cu un nene ce mirosea a pastile. Ne-a ciufulit, ne-a învârtit, ne-a pipăit, ne-a cântărit şi ne-a ciupit. Nu ştiu ce înseamnă tot "ritualul" ăsta dar a durut foarte tare. A venit la mine cu un tub transparent şi un lichid alb. M-a ciupit rău de tot şi apoi mi-a dat o pălmuţă la funduleţ. Am auzit la final: "Mulţumim domnule doctor pentru vaccin". Am învăţat 2 cuvinte noi. Doctor - adică omul ăla ciudat care mirosea a pastile; Vaccin - ciupitura aia care durea şi mai bine i-ar zice: vacchin.

Eh, cam aşa a fost. Sper următoarea ieşire să fie mai bună. Vreau să-l salut şi pe prietenul meu Labro, care a ajuns şi el pe la "doctor" cu o durere de cap. Un sfat: papa nişte iarbă. Funcţionează ! Mi-a zis tata ;) ! Ham-Pa !

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire