Sărbătoare !

Ham Ham !

Mi-am amintit că duminică a fost "ziua" mea şi a frăţiorilor mei. Am făcut 6 săptămâni. Mai am puţin şi sunt băiat mare: D. Nu am sărbătorit mult pentru că am dormit toată ziua. Dar am primit vederea asta de la un prieten de-al lui tata:



A vorbit stăpâna lu' mami cu viitoarea mea mami de la Iaşi. Am vorbit şi eu cu ea pe mess. Ştiţi şi voi că atunci când căţei cresc mari trebuie să plece de la mami originală. Şi uite aşa eu am să locuiesc de săptămâna viitoare la Iaşi. De abia aştept să văd oraşul. Am să îţi arăt poze şi ţie.

Din câte mi-a spus mami de la Iaşi, deja a început să pregătească venirea mea.

Având în vedere că vine iarna (nu ştiu ce e aia) cică este foarte frig şi trebuie să fiu îmbrăcat bine.

E superham, nu? De abia aştept să ies la plimbare, să miros tot ce prind. După ce ajung acolo mi-au spus că vom ieşi împreună la cumpărături ca să îmi aleg un bol de păpica (sper că nu uriaş ca a lu' mami de la Oradea), păpica şi păturele absorbante pentru că încă am probleme cu controlul de pipi: D. Las ca o să cresc eu mare !




Asta e un alt accesoriu cu care voi ieşi la plimbare... nu ştiu dacă am încă nevoie de aşa ceva dar îmi plac oasele desenate pe ea. Având în vedere că sunt un căţel răsfăţat voi primi şi tricouri de V.I.P (very important puppy).

Acum nu-mi mai rămâne decât să aştept. Am auzit că sâmbăta asta mă aşteaptă un drum lung spre Iaşi. De abia aştept! Mă duc să mai trag un pui de somn cu frăţiorii mei pentru că e ora mesei! Ham-Pa!

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire