... de ziua mea !

heeey.. vine friguuuul :D:D:D:...

Dar eu sunt pregătit.. am o blănită luuuungă şi pufoasă.

La Suceava este foarte bine. Toată ziua fac numai ce vreau eu. De ziua mea i-am revăzut pe mami şi pe tati... am fost foarte fericit şi ne-am jucat toată ziua! Am primit un pătuţ nou nouţ de la bunica, muuult mai mare decât cel vechi... iar mami şi tati mi-au adus muuuultă păpica pentru mine.. şi muuuuulte jucării noi nouţe care imediat am început să le smotocesc şi să le rod! Mi-a fost dor tare de mami şi tati şi toată seară am dormit cu ei. Acum au plecat din nou la Iaşi şi eu am rămas la bunici dar mi-a promis că se reîntoarce repede dacă sunt băiat cuminte.;)



ham-pa !

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire