Revenire

Hey.. salutare !

A trecut ceva timp de când nu am mai venit pe aici. Sunt un căţel ocupat taaaaare... De 2 luni sunt la Suceava... cu bunicii: D. Mă simt foarte bine, sunt sănătos şi foarte alintat. Mami şi tati m-au trimis în vacanţă la bunici pentru că au treabă multă perioada asta şi nu pot sta cu mine să ne jucăm. Aşa că, important cum sunt, primesc atenţie din partea bunicilor. Toată ziua sta bunica cu mine, vorbim, povestim, ne jucăm... iar seara bunicu' mă scoate afară la plimbare şi socializam cu vecinii: D. E mândru tare cu mine !

Din când în când mai avem musafiri, la care îmi place să latru şi apoi să mă alint! Promit să revin în curând cu poze muuuulte pentru că... doar nu a-ţi uitat... vine 16 oct... ştiţi voi ce e atunci!

Mami şi tati... vă aştept la Suceava, la ziua mea... să vă muşc puțin, să vedeţi că mi-au crescut dinţişorii!!
Ham-pa !

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire