Botezul !

Ham Ham !

Am revenit. Oficial ieri am răspuns la numele de "Puficel". L-am recunoscut şi mi l-am asumat. Da, da. După zile disperate în care se chinuiau să mă invetze cum mă cheamă, m-am gândit să le răspund la chemări.:))) Nu de altă dar deaja nu mai era amuzant să-mi aud mereu numele.

Pot zice că mi-au făcut botezul, nu?:)

Ce noutăţi sunt? Pooooi am citit într-o revistă... (nu ştiu cum se numeşte dar ataşez imagini); iarna asta se poartă verdele combinat cu gri. Astfel am dat fuga la mami şi i-am lătrat să-mi achiziţioneze cât mai repede o hăinuţă în trend.



>> Ştiu că o citeam invers: D Am reuşit eu până la urmă să o poziţionez cum trebuie. <<




Ce crede-ţi că a făcut? A dat fuga la o tonetă şi mi-a luat un fular tricotat care mai apoi l-a transformat într-o hainuță. Nu pot zice că-mi sta rău pentru că eu oricum sunt chipeş. Dacă e pe mine, nu are cum să nu fie superb: X (ca mine: ->)



He hee.. uşor cu admiratul că nu dau autografe la orice oră:)). Fanele să se înscrie la mami: D. shihtzuofficial@gmail.com Ham-Pa !

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire