Musafir și stăpân !

Ham Ham !

Am intrat să pun un post mic mic de tot că sunt foarte obosit. Am ajuns cu bine la Iaşi. Sunt sănătos, puţin bulversat şi curios. Corco m-a ţinut în braţe până am ajuns acasă pentru că afară era prea frig. A vorbit tot drumul cu mine dar nu am înţeles mare lucru.

Te întrebi de ce am pus titlu, musafir şi stăpân". Deoarece asta sunt eu. 1 minut am fost musafir şi după...: D STĂPÂN. Da, eu controlez totul, merg pe unde vreau, fac ce vreau şi dacă mă ceartă careva, repede răspund înapoi şi fug:)))).

Am făcut deja câteva prostioare: D. Am udat covorul o dată şi... am lăsat şi 2 bucurii mirositoare: D.

Uite unde stau eu acum:


Am şi jucării.. da da. E distractiv tare.. numai că încă nu m-am obişnuit cu noile locuri...

Mă joc, alerg, muşc... muuult.. şi tot trag câte un pui de somn. Şi tot aşa. Acum mă duc să mai dorm puţin. Hai, la somn şi cu voi!




Ham-Pa ! Zzzz

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire