Întâmplări

Ham Ham !

Nu am mai trecut pe aici de ceva vreme. Am fost ocupat rău de tot. Sâmbăta asta am fost la doctor: D şi am mai făcut un vaccin. Nu a mai fost aşa de rău că prima dată. De data aceasta am fost ţinut în braţe până acolo şi toţi au vorbit cu mine, m-au alintat:).

Să-ţi spun cum a început. Sâmbătă dimineaţa, că de obicei, i-am trezit la 8 să-mi dea păpicăăăăă. A venit mami şi mi-a dat cărniţa din conservă, încălzită bine şi condimentată cu multă pupăceală. Pot spune că încă nu m-am decis care conservă îmi place mai mult. Are Codruţa vreo 3 feluri în frigider şi încercam să le amestecăm. După păpica s-a făcut iar linişte, semn că s-au pus înapoi la somn. Eu m-am jucat prin living, am smotocit jucăria. Într-o postare viitoare voi pune o poză şi cu ea cu toate că e cam şifonată.

Au revenit la mine pe la 13. Florin s-a pus la maşinăria aia mare, la care apasă pe butoane (calculator îi spun ei) iar eu m-am pus sub scaun. Asta până la 14 când am auzit-o pe mami cum strigă:, mergem afarăăă! Cine merge afarăăăă? Puficeeeeel!? Haaaai la mamiii să te îmbraceeeee! " Şi uite aşa am fost păcălit să ies în frig. Cu toate că eram îmbrăcat bine (mi-a terminat mami de făcut hainuța) miorlăiam şi făceam scandal.

Sunt un băiat foarte curajos şi isteț. Vroiam să merg şi eu pe jos singurel, nu ţinut în braţe. Degeaba! Ei nu au înţeles acest lucru şi nu mi-au dat drumul deloc pe jos. Cică erau maşini şi câini rai. Dar ce? Eu nu sunt rău? Moamăă! ce câine rău sunt dacă vreau.. Mrrrr! În fine. Am fost cu tramvaiul până la doctor. E ciudat în tramvai. Sunt mulţi oameni care stau aşezaţi în ordine şi vorbeau toţi cu mine. Unu vroia să mă facă hotdog la microunde, unul a întrebat-o pe mami dacă nu mă vinde, o fată mă giugiulea de nu mai aveam aer şi i-am spus:, Hellllloooo! De sufocat mă sufocă mami suficient. Mai bine mi-ai da ceva să rod." dar ea nimic: D. La doctor a fost bine. Singura parte urâtă e că mami la un moment dat mi-a spus:, Dacă mă mai mârâi sau mă latri, aici te aduc şi te las de tot! "... Hmm... oare ce vroia să zică? Credeam îi place când latru la ea şi o muşc...

Ce-am mai făcut? Poi am ieşit la plimbare într-o seară, am păpat pietricele şi când am ajuns acasă am vomat: (... Am făcut iar baiță pentru a 2ua oară... şi a fost binişor cu toate că încă mă tem.

Am cunoscut serile trecute un căţel, Pufi îl cheamă, când au mers mami şi tati la o prietenă de-a lor. Pufi e mai mare decât mine şi are părul creţ. L-am muşcat, l-am lătrat, i-am arătat că eu-s rău şi i-am furat şi patuțul.

În rest, stau cu mami, o muşc, rod cabluri, alerg, smotocesc jucăriile. Am mai observat că nu suport sticlele de 2.5 l din plastic. Latru la ele şi nu-mi place cum se clătină când le ating. Fur şosetele şi îmi place să fug cu ele fără să le dau drumul. Am învățat să aduc mingea şi să o las... dar numai când am eu chef. Îmi place să dorm sub scaun dacă cineva stă la birou şiii... sunt bijuteria lu' mami: X. Hai că e ora de somnik. Te-am lăsat. Ham-Pa!

P.s. post fără foto

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire