Photo session în ROOZ și MOOv

Ham Ham !
Hey în dimineața asta am fost iar în lumina blițului. Mami mi-a făcut un photo session plin de culoare.







,,Pe bune?! wtf? Chiar vrei să pozez așa? 
Tu vezi ce fațucă am? 
Ce-i cu moțul ăla în fruntea mea? "



















            ,,Neaaah, nu-mi placeee!

           Dă jos aia din freza meaaa! "



















,,Cum se stă picior peste picior, mami??! " :))




















                ,, Tu poți să-ți atingi nasul cu limba? "














,, Hi!Hi! Înceteazăăăăăă ! Nu mă mai gâdilaaaaa ! "
:)) =))






















 He he ! Cam asta a fost ! Sper ca acum e toată lumea convinsă de talentul meu. Sunt un cățel fotogenic sau.. se zice fotocâinegenic :D. Ham-Pa!

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire