De Moș Nicolae !

Ham Ham !



He he ;)), uite cum tastez cu spor.

Mi-am făcut oleacă de timp între somnicuri ca să intru să postez şi aici câteva poze cu ce am făcut în ultimile zile şi să trimit un mail la Oradea să anunţ pe toţi că sunt sănătos, voinic şi rod tot ce prind.

Având în vedere că în mare parte nu fac decât să pap şi să fac nanicu, nu prea am ce să povestesc. Sunt cel mai dulce căţel Shih Tzu!!

Aseară a fost prima noapte în care nu am mai trezit-o pe Corco cum făceam în celelalte nopţi. (cadou de Moş Nicolae: D), iar ea în schimb, pentru prima dată, m-a luat în pat cu ea şi m-a lăsat să îmi fac de cap prin laptopul ei: D.

Aveam obiceiul să mă trezesc eu din 2 în 2 ore pentru a face un pipi mic sau o surpriză mirositoare şi apoi să o trezesc şi pe ea să vină să vadă: D. Aseară am dormit ca un purcel. Nu m-am trezit deloc. Daaaaaar: D le-am dat trezirea la 8 dimineaţa. Nu de altă dar... omu trebuie să meargă şi la muncă >:)... dacă nu, eu cu ce-mi iau hăinuţe şi jucării?: D Sunt un şmecher, aşa-i? Ştiu ştiu >:).

Am încercat să dau un telefon, să comand o pizză dar m-a prins mami siiii... a comandat pt ea =))))


Aici vroiam să-l ajut pe tati să se încalte mai repede: D... Mă cam încurcau firele alea lungi şi interesante... îmi place să le molfăi: D.

Şi bineînţeles, iar somnik.: D. Înainte de culcare mereu îmi place să mă alint, să harai, să miau (nu cred că e normal)... şi vreau învelit şi pupat înainte să adorm.

Ăsta-s eu, o alintătură de băiat! Ham-Pa !

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire