Câineciun Fericit !

Haoo haoo haoo.. Meeeery Christmaaaas !

Am revenit ! A fost o sărbătoare taaare fainăă dar şi obositoare. Cam aşa de obosit am ajuns


Am fost la munteee. M-am întâlnit cu zăpadă, cu moşul, cu bunicii, cu străbunica şi cu muuult aer rece.

Moşul m-a numit oficial spiriduşul lui şi de abia aştept să ne revedem la anul. Am alergat prin zăpadă, am mâncat zăpadă şi am alunecat pe gheaţă. M-am plimbat cu trenul şi am fost cel mai cuminte spiridu-câine: X.!

Aici sunt cu mami ! Tocmai mă trezisem şi deja mă luase la alintat. A fost bine cu trenul. Am dormit aproape tot drumul. La Suceava am fost alintat de bunici şi lăsat cu ei câteva ore cât mami şi tati au fost plecaţi. I-am lătrat şi le-am arătat ce rău sunt eu.

Spre seară am ieşit şi la prima plimbărică cu lesă. Am mers ţanţoş, între mami şi tati, am văzut multe luminiţe colorate şi am alergat muuult prin zăpadă.

Când am ajuns acasă, la Iaşi, m-am jucat cu toate jucăriile, am sărit, am alergat toată casa şi... am sfârşit aşa:


Hai gata poveștile că m-a luat somnul. Ham-Pa!

Postări populare de pe acest blog

101 Dalmațieni. Povestea mea preferată

Mâncarea pufosului tău

Îngrijire